måndag 5 januari 2009

Här kommer lite nytt....

Här nedan ser ni matplatsen, det är tommt på väggarna men det ska väl upp tavlor så småningom, sen ska bordet bytas ut , men ni ser ju hur det blev när listerna kom upp och så....

Sen har vi ju då hallen, som jag slet mej flintskallig av att sätta panel i, men nu sitter den, och golvet är på plats, krokar och hylla lika så, även om hyllan ska målas....


Så har vi vardagsrummet då, här sitter jag i soffan och knäpper mot inlångarna, den öppna spisen är med och den funkar :) Tapererna är luriga då de ser ut att vara väv men det är de inte... Alla sladdar ska bort de med, men vi har inte riktigt fått in elen än, därav skarvsladdarna...



Och här har ni den fantastiska soffan som jag nog får leva med så länge jag vill bo med Christopher, önskar verkligen att jag hade något riktigt fult att tvinga honom att leva med oxå, fast han har ju mej att stå ut med ;) Ah, pumpen ska inte sitta där den heller, den var de som bodde här innan som gjorde den fantastiska installationen och den ska bort såfort vi gjort om systemet... Bosse ligger på sin plats och lyser upp tillvaron han med :)


Ah, that's all folks!


1 kommentar:

Anonym sa...

men här vare TÖRRT!!!! Hallå!?lever du än?;)