fredag 17 december 2010

Men allvarligt!

Nu har jag åkt på världens förkylning oxå, med feber, rinnsnuva/nästäppa, halsont OCH örvärk...Kanon!
Nu är det bara till å hoppas att kroppen är så klok som dom påstår och inte får för sej att sätta igång med någon förlossning, isf kan dom snitta mej direkt, jag tänker inte ens försöka!

Ne, det är bäst jag inte skriver mer... Borde gå och lägga mej, men det gåååår ju inte eftersom lilleman trycker så att jag mår illa så fort jag lägger mej ner... Så fort Han är ute och min kropp börjat återgå till det normala så ska jag bli en glad och positiv mamma, Jag lovar! Men tills dess tänker jag fortsätta gnälla, helst när allt tyx gå emot mej. Katterna har fått mask oxå som dom springer runt och äcklar sej med, tur man har kraft och ork att ta tag i det...

Inga kommentarer: