måndag 29 september 2008

Dax

Nu känner jag mej äntligen redo för en blogg, har länge haft tankar på det men jag är inget fan av pressen över att det måste stå nåt spännande, klokt och intressant så är du ute efter det får du zappa vidare...

Kanske borde jag pressentera mej? Eller så skiter jag i det...

Funderar på om jag ska låta bloggen vara mitt samvete, det är ju trots allt måndag och på måndagar börjar ju mitt nya liv... Men det är så tidigt än så jag har bara hunnit med ett varv i slingan och frulle än så länge, får se om jag återkommer ikväll...

Helg har det ju varit oxå, borde förståss skriva nåt spännande om den...
Well, det har inte varit så spännande mest massa släkt hela helgen, inte min dock utan Christophers (sambon) så jag skiter i att skriva nåt om den...

Shit, vad ska jag med blogg till egentligen?!

Måste fundera lite mer på detta...

På återseende!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ätit lunch än skittant? och bilder ska det vara i en blogg!! massor! så visa nu vad nya mobilkameran går för:)

Paulina sa...

Jaaa.. det har jag faktiskt!! Pasta och grönsaker, mumma... Nu blir det snart middag oxå, tror även jag ska kosta på mej en prommis till innan dan är slut :)