onsdag 4 september 2013

Ujujuj...

Det är skralt med uppdateringar här inne, jag vet det... Det är lixom för mycket på gång i hjärnan på mej just nu så jag kommer mej inte för någonting alls. Jag kan inte göra något inför stundande bröllop, ändå hetsar jag upp mej för det istället för att göra sånt som jag faktiskt kan göra, som att måla lekstugan exempelvis- Det SKA jag göra idag. Olle är på förskolan och Ingrid tycker ju om att sova så jag har inte dom att skylla på, det är bara min överhettade hjärnas fel allting!

16/9 ska jag ner till gävle för kursstart, har fått hem kursplanen och schemat nu, det duggar duggor hela terminen skulle man kunna säga... Shit, jag är mer för inlämningsuppgifter, prov på tid har aldrig varit min grej :/ Men det ska nog funka, men får ju ha böckerna vid sin sida hela tiden och flera av böckerna har jag redan läst en gång :)

Nu ska jag kolla gårdagens Idol innan jag går ut och målar lekstugan- för det SKA jag! ;)

Inga kommentarer: