fredag 30 augusti 2013

Men kom igeeeen!!!

Gah! 30 augusti- Christophers födelsedag by the way,  grattis till honom... Men tiden då!!? Kan den gå saktare??!
23 dagar kvar tills vi gifter oss. Allt är under kontroll och jag är redo att gifta mej imorgon! Jag längtar som en idiot. Jag längtar efter allt! Att få ta på mej klänningen, att gå in i kyrkan, träffa alla gäster och framför allt så längtar jag efter festen tillsammans med favoriterna! Möhippan var fantastisk men såhär i efterhand så känner jag att jag inte hann hänga tillräckligt länge med mina favoriter, kanske blir det så när det är för många favoriter samlade på samma gång ;) Förväntningarna är stora och jag kan inte förstå hur jag ska få tiden att gå snabbare.

Har varit i Sthlm nu i veckan. Åkte ner tisdag-onsdag, gick på grönan och råkade ta en lite för lång krogrunda med syrran. Sjukt trevligt! Länge sen vi hängde bara vi två, det borde vi göra oftare ;)
Imorgon är det Mora träsk som gäller på dagen och kräftskiva på kvällen- kan inte bli fel! :) Nästa helg är det marknad, men alla dagar däremellan då?? 16/9 börjar jag i skolan så då blir det en dag i gävle... Veckan innan dagen D kommer gå åt till att göra lyktor och förbereda inför förberedelserna för festen- sånt som inte kan göras för tidigt. Gah! Kanske får jag tiden att gå ändå. Men sen då? När det är den 22/9 och vi är gifta... Vad ska jag då planera? Känner redan nu ett tomrum.

1 kommentar:

Liv sa...

Om du bloggar lite ska du se att tiden går snabbare. Kom igeeeeen själv. ;)