onsdag 14 augusti 2013

Pepprar med inlägg idag

Men så får det bli... Jag är uttråkad! Var ju till tandläkarn för ett tag sen, jag överlevde men: Meeeeeeeeen! Jag har ett sketet jävla hål i en visdomstand. Inget jag känner av eller lider av men jag ska dit igen i oktober för att laga den. Men jag känner bara ångest och panik! Nu funderar jag på att helt enkelt skita i att gå och vänta hur länge jag klarar mej utan att få ont och när smärtan bli olidlig helt enkelt låta dom dra ut skiten... Borra och laga eller dra ut fanskapet känns som pest eller kolera. Det jag är rädd för är att dom lagar hålet, men att det inte blir bra och måste göras om som jag har hört händer då och då. Då är det väl bättre att den är borta, en visdomstand gör ju ingen större nytta ändå? Har jag tur kan jag ju klara mej flera år...
Jag har dragit ut flera tänder redan när jag var liten, det knakar och brakar en del, men sen kan den ju inte ställa till med nåt mer... Tror jag ska ringa tandläkarn och se vad han säger...

Har suttit med bordsplaceringen idag- dödens arbete!

Inga kommentarer: