onsdag 7 augusti 2013

Semester

Puh! Det tar på krafterna att ha semester vill jag lova! Fullt ös dygnet runt sen Christopher gick hem känns det som... Men nu är det sista veckan för honom så man får lite lugn och ro sen ;)
Vi har haft supermysigt måste jag erkänna hur klychigt det än låter. Vi har varit tillsammans hela familjen i flera veckor och umgåts med nära och kära... Meeeen, nu behövs det rutiner här hemma igen!
Olle är fortfarande en helt fantastisk unge och Ingrid är lika bedårande, japp lyckoinlägg delux! ;)
Olle har blivit en stor kille som går på pottan och sköter det mesta själv "Kan pälw" är ett uttryck man får höra en sådär 550 000 gånger om dagen ;) Ingrid har börjat få lite smakportioner och hon rullar, vrider och vänder sej mest hela dagarna.
Jag fick provsvaret från koniseringen igår också, där stod det att provet visat på grava cellförändringar men att de nu är radikalt borttagna (?) Antar att det är bra, ska iväg på kontroll igen i oktober och sen blir det väl regelbundna kontroller några år antar jag. Skönt!! Jag hade nog fan inte pallat något annat.

Jo, just ja, bröllopet. Klänningen sitter som gjuten, underkjol och underkläder är klirrat. Madda virkar för fullt, en överdel att ha över axlarna på kvällen och en väska, så min klädsen är så gott som klar. Christopher däremot är helt oklädd än så länge, men vi hoppas att det löser sej ;)

Inga kommentarer: