fredag 23 juli 2010

Fortfarande sjuk...

Har fortfarande sprängande huvudvärk, grönsnor och feber... Har sovit så konstigt senaste dagarna att kroppen inte kan sova mer än någon timme i stöten, inte min grej... I need my beautysleep!
Kryper i benen gör det oxå på ett väldigt obehagligt sätt, vet inte om det är febern eller krabbaten i magen som spökar... Brösten har börjat spöka igen de oxå, håller tummarna för att de växer till sej igen, det var rätt skoj med synliga bröst ;)

På söndag bär det av till Bollebygd, antagligen är det därför jag blivit sjuk, vi har varit där 4 gånger tror jag och jag har varit sjuk varje gång! Denna gång fick vi med oss Freddan oxå, vilket direkt vände semestern till att jag åker med för att leka med Madde, från att vi (jag och Christopher) skulle på semester... Ganska intressant, Fredrik hakar på oss (vilket han gärna får göra, jag gillar Fredrik) och plötsligt är det självklart att jag ska sitta i baksätet och anpassa mej efter deras behov, jag blev tredje hjulet på vår semester! Fast det är lugnt, helt ärligt så är det Madde jag är ute efter och på måndag får vi en alldeles pojkfri shoppingdag, Tjoho!! :) Måste bara se till att piggna till!

2 kommentarer:

Elin sa...

Kryp i benen hade jag också, fruktansvärda myrkrypningar... var upp flera gånger varje natt och spolade benen med iskallt vatten.
Prova drick mjölk, och ät vitaminer med zink i... Det hjälpte mig i alla fall...

madde sa...

yeeah well... så jävla kul att få träffa er igen! (eller dej, som sagt, killarna fyller ju ändå ingen funktion i vårat förhållande ;)) vissa inslag hade man ju kunnat vara utan ( u know) solen har ju sina flckar om man säger så... hjärnblödningen är i alla fall över och nu får man se hur de utvecklar sej.... inser att ja skriver hemlisar och ingen fattar ett skit!
;)

kram