onsdag 4 augusti 2010

Se på den!

Tihiiiiiii... Var på Ultraljud i måndags, H*n såg frisk och kry ut... sprattlade och vinkade till mamma och pappa, skithäftigt verkligen! EN liten rackare lever och växer i magen på mej! Drack vatten gjorde H*n också så att man riktigt såg hur H*n klunkade i sej :)

Christopher är stegsäker på att han såg en snopp "fladdra" förbi, men jag antar att man ser vad man vill se... Mej kvittar det, problemet är att jag är mer sugen på flicknamnet vi har än pojknamnet... Men det är ju en stund kvar :)

Nu börjar det verkligen kännas iaf, både i magen och i huvudet, har börjat tjuvkika lite på vagn och så... rätt mysigt att sitta på kvällarna och glo och dividera, även om Christopher är väl medveten om att han inte har något att säga till om :)


Nu sk ajag åka till stan och se om jag kan hitta några byxor som jag kan knäppa :)

Massa :) idag, antar att jag kommer vara såhär fånig ett tag :) :) :)

2 kommentarer:

emma sa...

Tack! Nämen ååå, gud så mysigt med UL :´D Avis jag blir!!! Jaha, oj, spännande... BM sa ju 3-4jan till mig, men till UL så räknar jag med 5 jan (datumet jag räknat till själv), så får vi se vad dom säger då :) På måndag är det dags för oss att gå på UL <3

Vad mysigt med UL, ååå :D Så fin bild på sötnosen i magen!!

Åsa sa...

Så otroligt roligt! Spännande värre. Akta dig när Livan läser inlägget...hon kanske ringer dig snyftandes för att hon är så rörd ;)