fredag 20 augusti 2010

Vad händer?

Hmm, vad händer egentligen med mej just nu kan man undra...

I förrgårnatt drömde jag att bäbis hade kommit och jag hade med mej H*n på jobbet, för föräldraledig var jag inte... Men bäbis var enorm och väldigt otymplig, en sådär dryga metern och 20 kilo tung... Ganska bökig att ha med sej på lektioner i skogen vill jag lova.

I natt drömde jag att jag födde i sömnen och att jag vägrade acceptera att jag fött (eftersom det var före nyår) och lämnade bäbis till min moster och gick ut och åt på kvällen...

Är det någon sjuk form av förberedelse eller? Är det så att hjärnan min håller på att fatta vad som är på gång?

I övrigt så mår jag rätt bra bortsett från att jag inte får sova... Har nog fått foglossning, fast bara nattetid, kan det vara så? Har så sjukt ont i höfterna på natten så jag måste byta ställning hela tiden/sova på en kudde... Till detta skall det tilläggas att jag måste sitta och hålla huvudet högt när jag sover för att inte få halsbränna och benen måste vara i högläge med en kudde mellan knäna för att dom inte ska ila... Förstår du problemet? Men vad gör väl det, jag får väl sova igen den tid jag förlorar om en sådär... 5 år? kanske...

Nä, nu ska jag ut på blocket och leta bil...

Inga kommentarer: