onsdag 6 oktober 2010

89 dagar kvar...

Jag har blivit utmanad av Elin, egentligen brukar jag inte anta utmaningar, men det kändes enkelt nu och bloggen behövde ju uppdateras så...

4 TV program - Arga snickaren, Lyxfällan, Desperate housewives, Simpsons
4 saker jag gjort idag - Jobbat, Kört bil, Blivit serverad hembakad pizza, Gråtit en skvätt
4 saker som jag längtar efter - Bäbis, Julen, Sommaren och En god nattsömn!
4 saker på önskelistan - En frisk liten bäbis, En god nattsömn, En galet fin barnvagn, Ett välstädat färdigrenoverat hem
4 saker som jag avskyr - Att erkänna mina fel, Forskningsmetodik (ja, det kommer nog alltid att sitta i), Betala saker, Folk som lägger sig i för mycket
4 saker jag tycker om att göra - Shoppa, Kramas, Sova och umgås med de jag tycker om
4 saker jag ätit idag - Macka, Gröt, Lappskojs och hembakad pizza då...

Sen ska jag utmana 4 oxå, så du som läser får väl ta åt dej och känna utmaningen helt enkelt :)

I övrigt är jag nog på väg in i någon form av prematur förlossningsdepression, eller nåt... Det mesta suger...

Var på MVC igår, bäbisen mår tipp topp och jag är fortfarande fet!

Inga kommentarer: