måndag 17 november 2008

Det tar sej sa gubben...
















Ojoj, nu var det verkligen länge sen ni fick se nåt, och det har hänt en del, men mycket tid går faktiskt åt till att åka bil och hämta massa saker, men men, nu är köket hemma och vitvarorna på väg så nu är det hurry hurry som gäller med köket, *Börjar bli ivrig* :)

Sen har det gjorts en del sånt som inte syns och bara är tråkigt oxå, ledningar och rör som byts ut och sånt.... men men, här kommer lite bilder iaf... Självklart är de i ett enda virr varr, men jag vet faktiskt inte hur jag sorterar in dom på nåt bra sätt...
Men överst ser ni köket som jag äntligen fått tak och golv i, spika tak är inget jag rekomenderar, det är skitjobbigt och frbannat tråkigt....
Sen ser ni Sandra som jag satte på att måla lite...
Nedanför det ser ni inte bastun som man kan tro utan hallen som jag klätt in i panel, längst ner ser ni hallen innan...
Slängde även in en bild på köket innan golvet och taket kommit, som ni förstår känns det som ren lyx med ett golv nu :)
Det är helt galet hur bra det faktiskt gått hittills och man har svårt att förstå folk som kommer som tycker att det ser jobbigt ut nu, nu börjar vi se ljuset i tunneln och man börjar kunna förställa sig hur det kommer att se ut när det är klart :)
Ne, nu ska jag packa lägenheten, vi ska ju nämligen flytta in till helgen, utan kök och utan toalett, men en toa hoppas jag få snart iaf, och köket kommer nog det med inom kort...
Innan jul hoppas vi på att ha både kök och badrum faktiskt, men det kanske är opptimistiskt, men hoppas kan man ju!










1 kommentar:

Anonym sa...

åhh...jagvet att du har tok mkt att göra!! men det är inte nyttigt för mig att hållas på halster såhär! jag är ju in tio ggr om dagen för att få se lite kök goood dammit!!!