tisdag 4 november 2008

Så här fina sovrumstapeter fick vi på plats igår, inte riktigt hela rummet men en del iaf...

Anna den ängeln kom och hjälpte mej

Bra grundarbete är A och O :/
Kan säga som så, jag har aldrig i mitt liv tapetserat tidigare, och helt lätt var det inte, helst inte med tanke på att det skulle mönsterpassas! Men det blir bara i sovrummet, det ska jag se till, mitt tålamod räcker inte allt för långt i dessa sammanhang... (!?)


Och Christopher? Han river och river han, igår rev han bort det fina trägolvet som låg i köket, för att se vad som låg under sa han, men jag tror det var bara för att få elda upp det i kaminen jag, brjar gå överstyr det här med eldandet nu.... Mmm....
Idag är jag hemma! Christopher jobbar och jag pluggar första gången på en vecka :/
Kl 12 ska jag upp på gymnasiet för att bli intervjuad av de som går i trean på media nu då de gör sitt spec. arbete om oss som var "första kullen" på programmet.
Efter det bär det av upp till Sundsvall för att fixa kök :)
Vi har stängt av vattnet i huset nu för dom håller på med ledningar och sånt så igår fick jag smyga över till grannen för att be om ett par liter vatten, och vet ni vad dom hade!?
5 Golden-valpar! 8 veckor gamla som rultade runt i köket, sååå jääääääääkla söta!!! Och vet ni, hon vile sälja en till mej! För 5000:- Det måste ju vara billigt?
Christopher har alltid sagt att an vill ha en hund och det vill jag med, fast ingen stor, det jag sagt är att ska det vara en stor ska det vara en Golden för att dom är så snälla! Och öder har satt oss i ett hus brevid en kull golden... lite fel tid för valp just nu bara, men bara vi får på ett golv och så kan den ju vara med oss i huset.... Jag vill vill vill vill vill, christopher måste dock bearbetas, nästa gång är det han som får å och be om vatten ;)



Inga kommentarer: