torsdag 6 november 2008

Idag blir det inge hussnickeri, måste verkligen vara hemma och ta tag i skolan, eh, och städa lägenheten vi faktiskt fortfarande bor i , eh, och tvätta, gick på det sista trosparet imorse, illa som fan...

Skolan ja, den har ju försummats en del, men jag har gjort ett ryck nu på förmiddan och tänker göra ett till nu efter lunch, har sjukt mycket att göra innan vecka 48 då vi har nästa inne-vecka.
Vecka 48 är alltså även den vecka vi ska flytta och vara ute ur lägenheten, och jag ska vara i skolan och för att spä på det lite ytterligare ska jag även omtenta den förbannade forskningsmetodiken på lördagen samma vecka oxå, vad tror ni om det?

Ah, kan ju inte släppa huset helt, slog fast vitvarorna igår som blir svarta ändå, fast jag ville ha vita egentligen men fläkten blev rostfri och då blir det nog konstogt att ha svart kök, rostfri fläkt och vita vitvaror, så det blev helt enkelt svart, voi voi va fint det kommer bli, i Jul bör jag ha köket klart *hoppas*

Sovrummet är nu färdigtapetserat, fast jag tvivlade på att det någonsin skulle ske då jag igår slet ner två våder i ren ilska och sen förstörde massa mer, men till slut blev det iaf färdigt, och nååååde den som någonsin komenterar något om den tapetseringen!
I helgen ska golvet läggas och vipps så är ett rum klart, och då ska jag hugga in på hallen, och där behöver jag hjälp!
Jag ska måla hallen, eftersom det sitter pissväv där som jag inte tänkte försöka mej på att få bort, så... vilken färg?!
Ljust vill jag ha, men inte vitt, och inge biege (stavning?), och inte gult, grönt eller blått.... så, vilken färg? *tacksam för tips*

Ne, nu väntar torktummlaren på mej...

Inga kommentarer: