måndag 15 december 2008

Nu har vi "flyttat ner", vi sover ,äter och skiter på samma plan nu, och det är fantastiskt! Det tar sej, det är bara dom där föbannade listerna kvar nu, är rysligt sugen på att få upp gardiner och få ett riktigt hem nu... snart snart... så här bor vi just nu iaf....

observera Bosse i hörnet, det är det närmsta ett fotografi jag fått än... svart är han iaf så han passar mycket bra i köket ;)






Ja... that's it... vardagsrummet saknas men det är inte klart än, har inte fått någon el dit ännu, förresten tänker jag inte lägga ut bilder på det förens jag fått en ny soffa.... Det är ju Oooooorimmligt att renovera och sen ställa in en MARINBLÅ SKINN HÖRNSOFFA, Allt fel!!


6 kommentarer:

Anonym sa...

ja lina. det ser helt enkelt fabulous ut!!! om du vill kan ja komma me en bag in box o måla med dig?:)

Anonym sa...

ja lina. det ser helt enkelt fabulous ut!!! om du vill kan ja komma me en bag in box o måla med dig?:)

Anonym sa...

Ja, där kan man väl bo?! Jag kommer hem på lördag, så på söndag kanske jag tvingar mig in och ser det hela på riktigt.. Men du..den där frukten.. Äter du den, eller lligger den bara där i inredningssyfte? :P

Anonym sa...

ja! bjud oss på (bakis) fika på lördag! en av de där bananerna kanske?:)

Paulina sa...

Frukten var faktiskt mest för att ha nåt där, men den finns hemma för att ätas, har haft planer på fruktsallad ett ar dagarn nu men ännu inte orkat skära upp frukten och lagt den i en skål, så den får pryda bänken nån dag till :)

Anonym sa...

jaså, du har börjat blogga du? trevligt! det ser fint ut i huset!! kram