torsdag 18 december 2008

trök inlägg...

Här kommer att alldeles vanligt inlägg, det händer inte så mycket i huset just nu, jag målat lister och Christopher sätter upp dem... och jag HATAR dem... att måla alltså, det blir ju fint när de kommer upp... ah...

Annars ligger det bra till på många vis, skolan är jag i fas med, tentan fixade jag :o och nu har jag "bara" B-uppsatsen kvar innan terminen är slut, tänk va skönt det skulle vara om jag orkade ta tag i den nu och göra klart den innan jul och bara vara ledig sen, men så funkar jag ju inte... Självdiciplin är vad jag önskar mej i julklapp!

Imorgon är det "julfest" med Christophers jobb, kan bli kul, problemet är att jag ska iväg och knäppa "klassfoto" kl 13 på lördag och det vore ju nice och vara i form då :/
Det är de som går i 3:an på mediaprogrammet som gör ett projektarbete om oss som va första kullen medianer för 5,5 år sen som gör en skolbok åt oss med intervjuer och sånt, kan bli kul... Och på kvällen blir det en liten "klassfest" med de som kan komma, får se hur många det blir. Men som ni förstår väntar en tuff helg för min del, minns inte när jag senast tog mej en "tvådagars", och jag gruuuuvar mej...

Tog med Bosse ut första hången idag oxå, först fegade han och tröck på bron men sen rusade han in under verandan och där blev han sittandes... till slut tröttnade jag och kastade en snöboll på honom för att han skulle komma fram, men så skenade han iväg och jag tapade bort han... Var snöbollen opedagogisk?
Nåväl, nu är han inne igen och vi får väl se när jag vågar mej ut med skrällen nästa gång...

Nedu, listerna väntar...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan,vi tycker att det är fantastiskt roligt att nygatan 15 får ett nytt ansikte.Vi,min fru Annette och jag sålde 1991 till göran som onekligen inte gjort så mycket.Lycka till i framtiden,och hoppas allt går bra.Ni kommer att få ett fantastiskt hus.
God fortsättning på helgen
Kenneth.Westermark

Åsa sa...

Nu har jag hittat hit!

Paulina sa...

Hej Kenneth, va skoj att du/ni hittade hit och kul att ni upskattar det hela... Ne, inte mycket hade gjorts som jag förstår men nu har det som ni ser hänt en del :) Tack, och god fortsättning på er!

Anonym sa...

tjena! väntar med spänning på nya inlägg..... god fortsättning! kramar marcus och madde