måndag 8 december 2008

Well, nu har det hänt en del igen, är dålig på att uppdatera, men det är så mycket annat som händer och sker så jag hinner faktiskt inte *Super busy*
Badrummet börjar iaf ta form nu även om jag är sjukt missnöjd med vissa delar, men de syns inte så väl på bilderna men borden är helt missplaserad bla... Här är iaf duschen som jag och Christopher roade oss med att sätta ihop i lördags, kul serru! :/
Och toaletten, men den är inte på plats ännu, men golvet och väggarna syns ju iaf... tvättstället är påväg att sättas ihop det med :)


Här är vår matplats, möblerna ska bytas och det ska lullullas lite, och listerna ska dit och nu inser jag att det inte alls är så färdigt som jag tänkte mej... :/

Och en hylla har det kommit upp i köket oxå, där ska socklar och lister upp, även lite täckskivor och fönsterfoder... shit, det är ju långt ifrån klart...!




I hallen la jag iaf golvet i lördags, själv! *Småmallig* så där ska listerna på plats och sen är den iaf klar! :)
Har fått hem Bosse oxå nu, men han är skiträdd och ligger och trycker i ett hörn mest hela tiden, utom på natten då han kämpade för att hålla oss vakna, eller Christopher iaf, jag sov som en gris ja :) Bosse vågar inte vara med på bild än, men snart kanske... Ah, Bosse är en katt...




6 kommentarer:

Anonym sa...

MEN. WOOOW:. lina. det är ju sjuuukt snygg i köket!!! SJUKT sJUKT SJUUUUKT SNYGGT!!!
och. är duschen öppen för allmänheten (MIG) på juldagen??:)

Well done!!!:)

Paulina sa...

Haha, tack tack... Klart att den är, ska jag hotta upp ångan tills du kommer? ;)

Anonym sa...

Men asså..vad ni har jobbat. Snyggt golv! Du är så duktig. Men allvarligt? En DUSCH säger ni? Inte ett rymdskepp eller så? Fasen, den är ju större än hela mitt badrum...

Paulina sa...

Eum, asså, det är faktiskt en dusch, men den är ganska stor, och har en del finesser, men den heter dusch och visst kanske man kan ta sej till himmelriket med den ;) men inte rymden :)

Anonym sa...

Haha! Kanske man skulle ta o bygga om...

Anonym sa...

era snusktanter!!!