fredag 12 mars 2010

Life is gooood!

Imorgon sticker vi... Och nu har vi fått en vattenläcka i källaren... Hmm, eld på taket och vatten i källaren, är cirkeln sluten då?
Men jag skiter i läckan, jag bryr mej inte... Tydligen är det nån hustomte eller nåt som inte vill ha mej här, så jag får väl flytta... Men det får bli efter Thaiiiland :)

Ikväll kommer, Sandra, Fredrik, Ulle och Putte hit, vi måste tydligen ha en avskedsfest innan vi reser bort i två veckor... Så idag har jag förberett middag, städat, stökat ner och fått vattenläcka.

En fråga: Är barn dummare idag än när jag var liten?
Köpte ett varsit kinderägg åt mej och Christopher nyss, kul med både choklad och överraskning tänkte jag, öppnar med spänning det lilla gula ägget och hittar, en rosa kängeru... I Två, 2, TVÅ! delar! När jag var liten hade man ju för tusan sysselsättning en timme när man fått ägget, man skulle läsa beskrivning, bygga ihop alla pyttesmå delar, och klistra fast pyttesmå klistermärken för att se vad man fått... Men nu, smask smask så var chokladen uppäten, öppna lilla gula, klicka ihop två delar och vipps så hade man en skittråkig rosa kängeru!

Nä, nu ska jag gå ner och torka upp i källarn...
Ses om ett par veckor!

Inga kommentarer: