söndag 27 juni 2010

Panikångest...

har jag aldrig haft förr, inte på riktigt men nu är jag ganska säker på att det är vad jag känner... Tårarna forsar, jag han inte andas och jag svettas så att jag är dyngblöt.
Jag lider av tandläkarskräck, det kanske jag har berättat förr, och nu tror jag att jag har fått hål, jag är ganska säker oxå...
Till saken hör att min tandläkare har gått i pension precis och jag har ingen ny!
Jag fick hennes hemnummer och mobil innan hon slutade, jag ska ringa henne i morgon, men vad kan hon göra?! Och vad kan man göra?! Kan man laga när man är gravid? Får jag bedövas? Dom kan ju inte röntka, blir det en chansning? Herreguuuuuuuuud..............

Jag tänker stämma hälsocentralen för detta eftersom dom inte hjälpt mej att bli veck snuvan/allergin vilket lett till att jag sovit med öppen mun, vilket leder till karies, vilket leder till hål!
Man skulle kunna tro att det är hormoner som spökar, men det är det inte, jag mår skit!

Hade jag haft en cigg nu hade jag rökt den med glädje!

1 kommentar:

Elin Ek sa...

Be om att få komma till Kerstin Englund på tandläkarhuset i stan, hon är kanonduktig... allra helst om du säger att du är livrädd, hon är den enda som får kika på mina tänder då hon är den enda som tar hänsyn till min nacke och att jag är lite halvskraj sådär...