fredag 9 november 2012

Vab-fredag

Japp, inatt kl 1 vaknade vi av att Olle låg och gnällde och pratade tok i sängen. Tog upp hnom och insåg snabbt att han var em kamin så jag tog tempen på honom som visade 40,4 i örat. Han var pigg som en mört när han gick i säng så det kom verkligen från ingenstans... Vi har sovit på soffan inatt så att Christopher fick sova. Vi har sovit lite, kramats mycket, svettats och frusit tillsammans hela natten och Olle har feberyrat konstant. Imorse när han vaknade till och ville ha vatten frågade jag om han hade ont i munnen varpå han svarade "Ne, ont i huvet". Då brast mammahjärtat totalt, min Lillis har feber och ont i huvudet! :/

Just nu sitter Olle och tittar på Bompa och jag funderar över hur i hela friden jag ska hålla mej vaken.

Trevlig helg på er!!

Inga kommentarer: