tisdag 6 november 2012

Nu så!

Dåligt med uppdateringar här vill jag lova, men nu kommer det en, så håll i er!

1. Trippen till Töllsjö var som alltid precis vad jag/vi behövde. En slapptripp i gott sällskap. Gekå's levererade som vanligt och vi slog rekord genom att avverka hela butiken på under två timmar! :) Bästa köpet gjorde Christopher dagen efter i en annan butik- bärbar DVD till Olle, vilken grej! Olle satt och tittade på Teletubbies hela (HELA) hemresan med ett avbrott för en lur! :)

2. Det är galet mycket på jobbet och ser ut att vara det ett tag framöver så räkna inte med någon uppdatering igen på nåt år.

3. Jag har kommit in på en kurs som på sikt kommer att göra mej behörig att undervisa i NO/Teknik med start nu i december så jag kommer att vara i Sthlm 3-4 december, bo och äta på Clarion hotell- skolverket betalar ;)

4. Graviditeten flyter på, det partas en del i magen, men än så länge är det bara små mysiga buffar. Fogarna och halsbrännan finns hela tiden med, men det är hantarbart än så länge. Har tänkt på det och inser att jag nog är väldigt mycket mer härdad denna graviditet och förväntar mej det värsta så egentligen kanske det inte är bättre nu än vad det var med Olle- jag har bara annorlunda förväntningar nu... Kanske, men som sagt snart halvvägs och jag sover om nätterna så det känns väldigt bra.

5. Jag är villig att sälja vårt hus sjukt billigt idag! Det finns massahus ute som jag vill köpa och bo i istället, men det är väl bara till å stå sitt kas och bo kvar är jag rädd...

6. Min snart 60-åriga pappa och hans storebror ska åka till Arlanda imorgon och "bara ta ett flyg dit dom känner för", ikväll lät det som att USA inte var omöjligt, eller Goa, eller kanske Grönland för det vore ju också häftigt... 1 vecka, 2 veckor? Det verkade lite osäkert, beror lite på vart dom hamnar... Mmm, jag är inte alls avis!

7. Olle är världens bästa!

Inga kommentarer: