måndag 29 oktober 2012

UL

Japp, idag har vi varit och tittat på "knyttet" som ligger och skvalpar i magen. En mycket blyg liten rackare som vägrade visa vad H*n är av för kön... Jäkligt jobbigt tycker jag som det kontrollfreak jag är. Men det är som det är helt enkelt, jag vet inte om man kan gå på könsUL här i stan och vad det isf kostar. Jag ska suga på saken ett tag och se om jag fixar att inte veta.
Allt såg iaf väldigt bra ut, H*n vinkade och sparkade konstant, lik bror sin? ;) Häftigt var det iaf och det är fortfarande ett Aprilskämt vi väntar :)
Skulle kunna lägga ut en bild men ni vet hur det är med sladden som är för långt borta och som jag inte orkar hämta. Men bilderna ser ut som alla andra UL-bilder ni sett tidigare ;)

3 kommentarer:

Åsa sa...

Hehe, jag kommer kalla din bebis för HEN tills du kollar vad det är för nån ;)

Paulina sa...

Mmm! Bara det gör ju att det vore värt både slant och resa för att få ett svar så fort som möjligt på den frågan ;)

AK sa...

hmm. mmm.... men om det skulle ta o komma en töckeredänne maganbild någongång då?? =)