måndag 1 oktober 2012

Gah!

Shoppingen idag gick åt skogen... Antagligen bara för att jag hade bestämt mej för att "unna mej" något. Olle fick dock lite nytt, byxor och några bodys, och nu är det ju lika kul om inte bättre att shoppa till honom :)

Gah, det kommer verkligen att gå åt skogen med kosthållningen denna graviditet. Senaste veckan har jag lagt mej till med den fruktansvärda ovanan att äta dubbel middag! Japp, äter middag vid 16.30 tillsammans med Christopher och Olle, sen äter jag ytterligare en portion vid 20-tiden... Så jäkla dumt, men jag får panik på tanken att inte få äta! Idag köpte jag hem en burk oliver eftersom jag blev sugen när jag gick förbi den i butiken. Påväg hem hetsade jag upp mej över den där burken så när jag väl kom innanför dörren öppnade jag burken och smällde i mej den rakt upp och ner! (jag kanske t.o.m drack en liten skvätt av vätskan dom låg i) Så här var jag inte med Olle även om jag åt mer än vanligt då också. Jag har redan smällt upp alla kilon jag kämpade bort i våras. Ett par kilon hann jag lägga på mej innan jag blev på smällen igen med hjälp av sommaren och allt vad den innebär, men på typ 14 veckor har jag ökat 5 härliga pannor... Och då har det inte ens börjat än känns det som!!!

Snart börjar talang och jag måste börja förbereda något som kan fästa ordentligt på låren!

Inga kommentarer: