fredag 5 oktober 2012

Tick-tick tick-tick

Tihi, idag har jag sett lill-hjärtat ticka på :) Var på gyn för att ta cellprov och frågade om hon inte kunde titta efter hur det står till där inne och det gjorde hon. Jag är enligt henne i v. 14+3 idag och om det stämmer kommer BF att vara 1 April- ett skämt med andra ord... Men det var morfar oxå och det gick ju bra :)
"Tvillingen" var nästan helt borta så den tillbakabildade sej själv, skönt att jag slapp missfalla den eftersom det 1; kan göra jäkligt ont och 2; hade inneburit en risk för bebisen som faktiskt flyttat in... Nu känns det som att jag faktiskt är gravid! Jag har lixom inte riktigt vågat känna mej gravid just för att jag inte vetat vad "tvillingen" tänkt hitta på. Men nu känns det som att jag faktiskt kan pusta ut så som man kan efter v. 12 i en vanlig graviditet. Jag kan även svära på att jag faktiskt känt av en volt för några dagar sen. Det är ju väldigt tidigt men jag har känt det några gånger och jo, jag tror nog att det är vad jag tror. Det var full aktivitet när vi tittade idag också så läkaren trodde inte att det var omöjligt att jag faktiskt känt fosterrörelser.



Inga kommentarer: