lördag 27 oktober 2012

Ändrade planer

Olle är hemma igen eftersom farmor är så förkyld att hon behövde vila... Men det gör mej ingenting! Mammas kille sitter här och kollar på "fem myror" och myser med min fot (eh, ja, fot faktsikt)
Det blev ändå ingen bio eftersom det inte gick något av intresse och middagen som var bokad med Matilda fick skjutas på framtiden helt enkelt.
Fick en lägesrapport från sambon oxå. 2/6 är numera helt skalliga, hittills... Varför någon nu valde att ta med sej en rakapparat till en fiskestuga i skogen är en annan fråga. Imorgon beräknas dom komma hem och jag känner att jag inte har en aning om vad jag kan vänta mej! Men det är då och nu är nu...

Mest för att jag vet att Madde tycker om att nämnas i bloggen kan jag väl skriva att jag pratat med henne idag också inför trippen vi ska göra neråt på onsdag. Hon skulle dricka Öl ikväll, jag hoppas hon får kul, men att hon behåller håret!

Inga kommentarer: