torsdag 4 oktober 2012

Puh!

Det är mycket nu... Som att det inte räcker med att jag går hela dagarna och fantiserar om mat, just nu skulle jag göra nästan vad som helst för en mosmeny, så är det väldigt mycket på gång. Idag jobbade jag till kl 18, kom hem åt mat (fast Olle åt det mesta, irriterande att man inte kan neka honom mat när han står och tigger) sen har jag märkt kläder till förbannelse inför klädbytardagarna i Iggesund nu i helgen... Annars rättar jag mest matteböcker på fritiden.

På lördag ska Christopher ta med mej och Olle till Rättvik på marknad! :) Ja, asså det är väl mest för att han inte ska behöva åka själv eftersom han ska till Leksand och köpa en ny vedpanna. Men jag och Olle ser fram emot det, eller nja, kanske inte Olle (det blir väl närmare 50 mil i bilen över dagen) men mamman tycker det ska bli kul! Eller asså, egentligen inte men när Christopher bjuder till och erbjuder både besök på marknad och även ett varv eller två på Lager157 så måste man lixom vara glad. Det är en jäkla uppoffring från honom, och han tror att jag blir lycklig av det... Ja, ni fattar.


Oj, nu börjar REVENGE, änligen!!

Inga kommentarer: