torsdag 25 oktober 2012

Imorgon är det FREDAG! :D Ljuvliga fredag!! Ja, så känner jag faktiskt... Jag är i stort behov av helg. Christopher åker till nån stuga till fjälls med jobbet imorgon och ska vara borta tills på söndag. "Fiska" heter det att dom ska göra men jag är inte dummare än att jag förstår att dom insett att dom gör bäst i att sitta instängda i en stuga och supa istället för att göra bort sej bland folk ;) Själv har jag ordnat med barnvakt lördag-söndag då jag tänkte ta en tripp till Uppsala, men jag snålade ur så nu har jag en barnfri lördag utan några planer... Någon som vill leka? Jag är bio-sugen då det var sjuuukt länge sen sist.

Nästa vecka jobbar jag måndag-onsdag sen har jag lov :) Då bär det av ner till Madde och Macke (som vanligt höll jag på att skriva) även GeKås ska få sej ett besök (Som vanligt) :)

Christopher håller för övrigt på att spara ut håret, och har bestämt sej för att skaffa frisyr :) Inte för att han vill utan för att visa att han kan! Senaste året har det nämligen varit sådär konstigt att han ibland, på bild, ser tunnhårig ut :o Och ibland, på bild, ser det ut som att han har ganska höga vikar. Så för att bevisa för mej, och kameran, hur otroligt tjockt och välmående hår han har så har han börjat spara ut det :D Han är fantastiskt rolig ibland...
Jo, jag har försökt förklara för honom att kameran inte tunnar ut håret på något vis, på samma sätt som det sägs att den lägger till 5 kilo. (Jag har även försökt att förklara att dom där 5 kilona inte visar sej som två extra valkar på magen). Nu börjar han iaf få lite längd på håret och nu måste jag istället förklara att anledningen till att vikarna inte syns lika väl är att håret på huvudet lixom lägger sej över vikarna, som fortfarande finns kvar där under... Mmm, och folk tror att Christopher är det smarta i vårt förhållande!

Nu är det finalpå Kockarnas kamp, Hej!

1 kommentar:

madde sa...

ha ha ha!!!! hoppas att de slutar med pagen han hade på sitt körkort!!! ;) här är de tvärtom, Marcus måste snart ta fram trimmern och kapa allt för nu är de så.... öh.. ja.... icke fylligt (säger man tunnhårig här blir de bara citroner) och... ja.... inte vackert helt enkelt!!! längtar efter er!!! ska bli skitkul!!!