onsdag 19 mars 2014

Kommer pappas kille att sakna mamma månne?

Ikväll när jag pratade med Olle om att jag ska resa bort bröt Olle ihop en gnutta! Först fick jag inte åka alls, sen kom han på att det vore kul att följa med så då propsade han på det istället ;)
Nu när jag sa god natt bad han mej lova att jag skulle vara hemma när han vaknade, men det kommer jag ju inte vara... Inte på flera dagar. DÅ kom paniken, tänk om något skulle hända så att jag inte kommer hem alls!!! Har aldrig varit flygrädd eller haft resfeber förr, men nu kom allt! Vidriga tanke, jag orkar inte ens tänka den fler gånger.

Nu ska jag snart gå i säng, Maggan kommer kl 5 imorgon och plockar upp mej, 10.20 lyfter planet och då ska vi väl fan kunna ta lite taskigt väglag utan att missa tiden.

London- Nu kööör vi!

1 kommentar:

Catrine sa...

Själv ska jag åka till Köpenhamn med jobbet imorrn. Sigrid tyckte minsann att jag kunde säga till min chef att jag inte ville åka.

- "Men jag vill ju"
- "Men säg att du inte vill!"

När hon började acceptera att jag faktiskt ska åka försökte hon få mig att lova att stanna på hotellrummet hela tiden, för tänk om jag skulle tappa bort mina jobbarkompisar, jag som inte kan danska. Hur skulle det gå då? :)

Ha en härlig resa!