torsdag 3 december 2009

Hihi...

Just nu känner jag mej lite busig, du ska få höra varför...
När jag var 15 år var vi i grekland två veckor på semester, varpå jag självklart hade en semesterflirt :) Åh, så kära vi var!
När jag återvänt till Sverige brevväxlade (ja, faktiskt, brevväxlade!)vi länge och hördes då och då på telefon... Han skickade tom. sin ring till mej och det var sååååå gulligt :)
Nu när jag satt och ugglade på ansiktsboken så slog jag till och sökte på hans namn och fick napp... Skrev ett medelande på dålig engelska och frågade om han var från Lefkas.... Fick snabbt ett svar där det stod: "paulina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!yes i am i see you first time in beblos bar i remember you!!!!!!! how are you?? " Självklart blev jag sjukt smickrad eftersom han antagligen kommer ihåg mej jätteväl och aaaaaldrig hånglat med någon annan turist ;) Dessutom känner jag mej nu väldigt trygg i min egen engelska då hans uppenbarligen är världelös :)
Tänk vad facebook kan göra... :)

Inga kommentarer: