lördag 19 december 2009

Tänk...

Tänk så bra det kan bli egentligen... Vaknade imorse, kolla på film med Christopher innan han åkte till garaget, klev upp runt 9.30... pluggade och skickade in massa saker till skolan... Böejade organisera julklapparna och insåg att jag var långt ifrån färdig, klädde på mej anständiga kläder och drog till stan, leta parkering 20 minuter och började jakten på de sista klapparna, och nu är det färdigt!*Produktiv*

Sprang på en gammal kompis på stan oxå, en tjej jag knappt pratat med sen... 9:an kanske, tvingade med mej henne i jakten och avslutade med en fika på SKUTAN! :) Lustigt egentligen, när man inte träffats på så många år och allt ändå bara flyter på... då och då förundras jag över detta. Jag har några som det blir så med, man pratar inte på flera år och när man väl ses är det som vanligt, lustigt...

Hemmet är förvånansvärt varmt oxå trots den extrema kylan... nu har jag varit hemmifrån i flera timmar och detär ändå direkt behagligt. Nu ska jag göra mej i ordning för julbord, det blir nog en bra dag det här :)

Inga kommentarer: