torsdag 31 december 2009

Nyår!

Årets sista och mest prestigefyllda dag.... Vad har alla för yberspännande planer? Åre? Paris? Mounteverest?

Jag sitter hemma, Macke och Madde är här och vi har gjort nada idag... Eller jo, vi har målat naglarna, noppat ögonbrynen och färgat håret. Vi har dessutom fått bekräftat att vi måste göra iordning toaletten på övervåningen. Jag och Madde gick in på toaletten för att färga håret, bra ställe att spilla på tänkte vi... Trallala och tjolahopp så bra det går, kladda kladda, bena, bena...
-JAG MÅST BAJSA!!!
-Vi är snaaart färdiga...
...
-Men hallå..... Jag skiter pååååååååå meeeeeeeeeeeeeeeeeej!
-Men lugna ner dej!
-Ja, jag får väl bajsa i slasken då!
...
-Så nu är vi färdiga... (4 minuter har gått sedan första skriket)
-Jag är inte nödig längre!

Jaha.... så kan det gå, och plöstligt är en extre toa prio ett här hemma...

Ne, nu ska jag gå och sminka mej för att bege mej in på nyårsfest i Vik... Det är mitt nyår det och jag är rätt säker på att det kommer bli minst lika lyckat som för de som är på afterskii i åre just nu... Men visst, betala flera tusen ni, åka skidor på dagen och trötta ut er till max, bryt ett revben och ankra kl 18 när afterskiin övergår till förfest :P

Inga kommentarer: