onsdag 9 december 2009

Såååååååååå bra!

Såå sjukt bra tid att bli sjuk på, grattis till mej... Jag har gott om tid för att springa och snyta mej, vad sklle jag annars göra?

Nåväl, förutom snorandet har jag äntligen tagit mitt förnuft till fånga och färgat håret svart, jag förstår inte vad jag inbillar mej när jag experimenterar med ljusare färger! Svart är det nu, men ja sparde en slinga av den gamla färgen och jag måste faktiskt säga att jag blev nöjd! No more ms Ljushuvud för min del! (fast till våren slår det väl slint igen och de ljusa slingorna kommer krypandes..)

Sen tentar jag hela veckan oxå, jäklaskitlärare som skriver frågor som man behöver minst 5 sidor för att svara på, men de snålar och erbjuder endast två! Gaaah... Men men, nu har jag fyllt de sidor jag fick till mitt förfogande så nu är jag väl färdig då (?)

Ne, jag tror faktiskt jag ska slänga omkull mej framför TVn nu... Mer TV åt folket!

Inga kommentarer: