söndag 20 december 2009

Japp...

Jag hade rätt... gårdagen var en bra dag rakt igenom.
Julfesten i bås var trevlig och mina tankar på att köra flög sin kos snabbare än kvickt, tänk va roligt man kan ha med en alkomätare på fest :)
När de nyktra Chaffisarna började bege sig var jag och Christopher inte färdiga så vi drog in på krogen och jag måste nog säga att jag har som roligast när det är bara vi två :) Christopher är så sjukt stygg när han dansar och han är som bäst när han försöker förföra mej på dansgolvet, de movesen går inte av för hackor! :D Sexigheten finna absolu inte där, men det är roligt att se och det tyckte även de som dansade brevid oss igår som skrattade och pekade villt... Men han är Schöööt ;)

Idag mår man som man förtjärnar och har nyss tryckt en pizza efter den alltid lika uttråkande och långdragna diskussionen om vem som ska hämta...

Nu får det nog bli lite Tv-tittande innan svärmor kommer på besök...

Ha´d

Inga kommentarer: