fredag 1 januari 2010

Ångest 2010

Nyår var riktigt lyckat och mycket trevligt, supergod middag och trevligt sällskap hela kvällen/natten.
Dessutom har jag fått äran att känna på fylleångest oxå, något jag aldrig får, men idag har jag haft... iaf halva dagen sen jag fick minnet tillbaka... Bäbissnacket kom upp, fast på en rätt enkel nivå bara det att jag haft diskussionen med många nu på sistonde och känner att nä, nu får det räcka, så när frågan om bäbis kom igår kläckte jag ur mej att jag och Christopher inte kan få barn! :/ Vet inte vad jag fick det ifrån men jag tycker att det egentligen är en ganska personlig fråga, och låt oss säga att vi verkligen inte skulle kunna få barn, hur kul är det då att få frågan gång på gång? Nåväl, så är inte fallet... vad vi vet än iaf så där slog jag antagligen hål på årets blivande snackis :)

Men överlag var kvällen kanon, helt utan katastrofer dessutom, ja, Christopher däckade på soffan med en ev. spyhink framför sej runt 3 men värre saker kunde väl hänt ;)

God fortsättning hörrni :)

Inga kommentarer: