torsdag 7 januari 2010

Stick

Idag har jag varit en hemsk fröken, helt utan tålamod och glatt humör... Jag skäms lite, men vad ska jag göra, man måste väl få ha dåliga dagar oxå? Imorgon är det samma barn som det varit idag och imorgon ska jag vara världens bästa fröken!

Uppsatsen känns färdig nu faktiskt, fördig på ett helt annat sätt än sist så nu är det tummarna som gäller...

Hade även tänkt att ta mod till mej och gå och vaccinera mej imorgon men det finns inga vikarier så jag måste jobba hela dagen, typiskt, jag som var så sjukt sugen på ett :P Men det får väl bli nästa vecka, jag har iaf fått utskrivet vaccin åt både mej och Christopher, dessutom har jag lyckats få Christopher att fatta att det inte är så illa att ta svinsprutan heller när man ska till Thailand, så han ska ta den till veckan.

Och appropå sprut så måste jag säga att årets säsong av hotellet i paradiset är helt fantastiskt, jag kan inte avgöra om deltagarna är äkta eller inte men hur det än är så är de ju helt fantastiska! Har plöjd veckans avsnitt nyss och jag är fast! Det är bättre än cirkus! :)

Ne, nu ska jag gå och laga mat till mannen som snart kommer hem, blodpuddig och bacon får det bli... Mitt nya sunda liv får vänta ett par dagar ;)

1 kommentar:

Åsa sa...

Okej, om du håller tummarna för att mitt arbete blir godkänt så håller jag tummarna för ditt arbete :)