torsdag 28 januari 2010

På riktigt!

Det räcker med snö nu!!!
Kom hem från jobbet idag och hade inte en chans att komma in på gårn, eller upp för bron, eller ut ur bilen knappt! Morrade och svår en stund, rökte en cigg (Ja, jag har slutat sluta!) och åkte upp till mamma istället. Sen kom Christopher hem och drog igång slungan, så nu är jag parkerad på gårn igen och jag tog mej upp för trappan! Hur det ser ut ute nu kan jag inte svara på eftersom det ligger snödrivor på fönsterbläcken! Det är inte roligt längre! Inte ens lite, inte ens så att man kan skojja lite om det... Det är inte kul!! Jag tycker alla samhällen borde lägga ner dagar som dessa, ingen borde behöva arbeta, förutom sjukvårdare och plogsnubbar förstås, och kanske nån mer... Men absolut inte jag! Jag borde få vara hemma, ligga i soffan och ha fullt betalt!

By the way har jag nog inte berättat att Christopher ska till Bahamas två veckor och han åker nästa lördag! Iof ska han jobba, men det skulle jag oxå kunna tänka mej att göra på Bahamas, sen kommer han hem, är hemma knappt tre veckor och sen drar vi till Thailandet :)

Eh, nu ska vi spela tv-spel, har inte tid med sånt här längre, Super Mario is calling :)

2 kommentarer:

Liv sa...

Snö? What? Vad var det nu igen? =)

Paulina sa...

Nej Liv, du förstår inte... det är inte ens kul att skojja lite om... Snö suger! Men det är väl knappast du behöver oroa dej om :)