tisdag 12 januari 2010

Oki...

Jag erkänner, jag har gjort det... slutat röka alltså, men säg det inte till någon! Jag vill inte känna någon press! Jag erkänner igen, jag har köpt ett par dosor snus, minisar, mest för psyket :)
Slutade i lördags, tog två cigg av Sandra på söndagen, tog en av mamma i måndags och två av moster min igår och ingen idag. Så egentligen har jag kanske inte slutat, men istället för att ha rökt 2½-3 paket har jag rökt 5! Och det tycker jag är bra! Jag tänker röka om jag känner för det, men jag gör det faktiskt inte, det är mest när man är uppi andra rökare som suget sätter in... Japp, så är det! Men kom ihåg att inte berätta det för folk...

Christopher är i Dalarna på jobb och kommer hem imorgon så mycket tyder på att jag kommer spela tv-spel tills jag somnar ikväll, men det får jag väl göra om jag vill då! :)

Näe, jag har inget att skriva... Men kanske en annan gång...

5 kommentarer:

ak sa...

men va fan...! oj!! nu fick jag prestationsångest inför i helgen!!! I övrigt låter edt ju ypperligt med långfärdsskriller om vi nu ska börja nya hälsosamma liv hela bunten:)

Paulina sa...

Ja, det tycker jag... Dock är jag tufri från rökstoppet i helgen, iaf så länge alkohol är inblandat... Vilket får mej att kvickt ta tillbaka erbjudandet om att köra på lördag :)

Åsa sa...

Hmm,det verkar gå sådär med att sluta :P Håller tummarna för att du lyckas sluta helt iaf. Anna, finns inget som säger att du inte kan följa Linas exempel :)

äjkäj sa...

joho!! det fakta att jag är ICKE-rökare...iaf i smyg...hihih....

madde sa...

vad du e duktig! klart att du klarar av att sluta röka! du klarar ju allt, du är ju en fröken!!! ;)
Jag ska INTE sluta röka, men ja funderar på att dra ner på kaffet, drack bara kaffe igår vid 2 tillfällen (antal koppar hemligstämplat) ville döda Marcus och låg tjurig och jävlig framför teven hela kvällen... kan de ha ett samband??? he he... du... vi har 20 minus och jag är deppig.
kram