fredag 15 januari 2010

Skadeglädje

är kanske inte den enda sanna glädjen, men nog är den njutfull allt!
Imorse när jag var på väg till jobbet (06.05) satt jag med radion på för fullt och kämpade för att hålla ögonen öppna... Och i backspegeln ser jag en bil komma i ryslig fart, blev såklart irriterad "Vart f*n har du så bråttomt då!?" Så jag lägger mej mitt i körfältet (som en kärring, jag vet men observera tiden i ottan) Får några mötande bilar så bilen bakom blir "fast" bakom mej, antagligen skitirriterad... Men jag tycker ändå inte att personen i fråga har rätt att köra om mej så jag kör 80 mitt i vägen (jag har rätt! :) ) Moahahahaa... Bilen slickar mej i baken och gör allt för att få komma om... Men så slår det mej att det finns ju ett antal kameror efter vägen oxå så vid nästa kamera så släpper jag till, går åt sidan lite och vipps drar bilen om, antagligen lite snabbare än den tänkt och *Blixt* Haaahahaaaaaaaaaaaaaaaa, kameran knäppte och min dag var gjord!

Nu ska vi snart bege oss till Pruppsala över helgen, vi får väl se vad det slutar i för tragedier, Christopher och Alexander en hel helg, jag återkommer på måndag! :)

1 kommentar:

madde sa...

har du slutat blogga???? nu vet ja ju inte vad som händer i familjen pålsson/palm.... fan... nu måste ja ju fråga marcus om han har snackat med palmen, jag brukar ju vara den som uppdaterar honom om iggesundsbravaderna :/ KRAMIZZZZZ