fredag 22 januari 2010

Näe...

Jag har inget att blogga om... livet är rätt tradigt just nu, men för Maddes skull kommer en uppdatering här:

Helgen som var tillbringades i Uppsala, helt utan större bravader, Christopher och Alexander blev skitfulla så klart och blev mer än lovligt kärleksfulla på krogen, mot varandra, ochhemvägen gick de hand i hand 100 meter bakom mej och Anna.
Jag var samtidigt rysligt arg på Anna som hade mage att tvinga mej att gå hem "Jag går inte på fyllan" "Nu stannar jag" "Jag har taxipengar" Man kan inte gena över en kyrkogår på natten, stopp" Men väl hemma så var jag nöjd med mej själv... Eller nej, det var jag inte, jag var fortfarande arg och jag kommer nog aldrig förlåta dej för den gångmarchen Anna... Även att (haha, jag skrev det!) Christopher såklart fick matchocravings i garderobskön och muckade med allt som rörde sej... Men det löste jag snabbt genom att knacka honom på ryggen och säga "Christopher för helvete, tänk på dommen!" Vad får jag allt ifrån :P

Nåväl, jag jobbar heltid nu oxå, skitkul att få vara i skolan 35% också, jag älskar mitt jobb, big time!

Och den 1:a februari ska jag till Härnösand och gå upp med uppsatsen igen, mamma ska följa med som moraliskt stöd hon oxå, fast mest handlar det om att hon måste ut och se världen och lämna Iggesund för en dag ;)

Idag slutade jag kl. 12 istället för 15.30 eftersom sotarn kommer och ska göra en brandinspektion... Denna inspektion ska äga rum någon gång mellan 12 och 15, kanonbra tid, verkligen! Visst, jag fattar att de inte kan komma på kvällstid, men en lite mer specifik tid hade passat bra... Hus!

Nä, kanske ska oppinera lite och göra någon form av nytta så kanske helgen kan bjuda på nåt skoj :)

Over!

1 kommentar:

Liv sa...

Jag ska tänka på dig på måndag! Feel the energi from Africa, man! Lycka till! Kram till fina!