fredag 25 april 2014

Ensam med fredagsmyset

Christopher spontanade och drog iväg på fest, kvar blev jag med barnen. Ingrid däckade innan Christopher hade åkt och jag laddade upp för fredagsmys och let´s dance med Olle. Men tji fick jag! De senaste dagarna (veckan) har tagit på hans små krafter och han däckade i soffan innan det ens börjat. Så nu sitter jag här ensam och tycker nog lite synd om mej själv...

Imorgon ska Olle får på playdate och vi vuxna ska göra snyggaste rekvisitan inför gympa-uppvisningen ;) Vad kvällen erbjuder vet jag inte än, men jag hoppas att jag inte ska behöva spendera den lika ensamt som ikväll ;)

På söndag är en efterlängtad dag, äntligen har jag hittat en frisyr så nu ska håret bort, bort, bort! :)

Nu ska jag smälla i mej allt gotta jag plockat fram så att jag har något att gräma mej över när jag går i säng, de senaste dagarna har varit så fantastiska att jag måste nypa mej i armen!

Inga kommentarer: