torsdag 24 april 2014

Gah!

Lovet har varit barnsligt bra måste jag säga! Vi har njutit var minut och det är bara torsdag! ;)
Igår åkte vi ut med husvagnen till hornsjön. Det är en liten sjö i nianfors-skogarna. Olle skulle bumms fiska och fick låna ett spö av farfar, 5 minuter senare drog han upp sin första regnbåge (tror jag det var). Sen lullade vi runt, grillade och hade det gött resten av kvällen. Dessvärre planerade jag som en kratta och åkte med dåligt batteri i systemkameran och knappt något på mobilen så det blev dåligt med bilder. En prövning att vara utan telefonen ett dygn måste jag erkänna, men samtidigt ganska skönt. Jag bjuder på de få bilder jag hann ta ;)

Ingrid smakar på en kotte

Olle är ljuvlig!

Olle jr, Christopher och Olle sr.

Morfar och Olle



Hatar mej själv lite för att jag inte fick med hela spöt när Olle sr. satt och fiskade, hade jag fått med det hade bilden haft förstoringspotential ;)

1 kommentar:

Villa Hudiksvall sa...

Härligt det ser ut!! Är nog inte fel med husvagn!