onsdag 11 juni 2014

Redan??!

What?!
Nu när Olle skulle gå och sova så låg vi och pratade... Vi kom in på tiden då Ingrid vad liten som en mask och bodde i min mage. Sen kom frågan!
"Hur kom hon ut?"
-Eh, här kom du ut. Sa jag och pekade på ärret i magen, men det hjälpte inte. Envis som han är fortsätte han fråga:
"Men, kom Ingrid ut genom samma streck i din mage? Gör alla bebisar det?
-Mnjae, alltså, en del bebisar kommer ut genom ett streck i magen och andra kommer ut genom... Genom, alltså, en del kommer ut genom... snippan! :/
Jag trodde nästan att Olle skulle skratta ihjäl sej ett tag, tills han storögt frågade var Ingrid bodde innan hon bodde i min mage. Där slog jag på en skiva med "barnen i Bullerbyn" och lämnade rummet.
Fan, jag ska väl inte behöva förklara det där nu?! Det är jag inte beredd på. Det här blir en lååång sommar ;)

Inga kommentarer: