söndag 22 juni 2014

Wohooo!

3/7 ska jag tydligen tatuera mej! :) Måste bara bestämma mej för ett motiv först. Jag ska göra en cover up över min "raggar-ros" som jag har på skuldran- Äntligen! Jag skulle vilja ha en drömfångare eller kurbits, men jag vet inte om det är möjligt att få till. Vet inte riktigt hur långt ekonomin räcker heller såhär i semestertider. Tänkte åka in till studion nåt i veckan och rådfråga lite för att se hur jag ska tänka. Ska bli sjukt kul, speciellt då syrran ska göra sin första tatuering samtidigt (OM hon nu inte bangar) ;)

Har iaf haft en fantastisk födelsedags helg även om vädret gott hade kunnat varit bättre. Nu håller vi tummar och tår för att det hinner vända tills nästa helg då jag ska ha storfest här hemma och verkligen behöver kunna hålla den utomhus :/

Inga kommentarer: