lördag 19 februari 2011

Christopher is back!

Det har varit dåligt med Christopher historier nu ett tag så här kommer en...
Igår var grabbarna på jobbet ut- vilket innebär vrålfylla, och stackars Christopher har ju varit nykter sen långt innan jul så han hade ju en del att ta igen. Och det är han värd så jag sa åt honom att ha så kul men jag bad honom även att inte sova med oss om detär så att han känner kräk-känslor. Han har ju en förmåga att spy i sängen och jag va inte så sugen på att han sulle spy ner Olle...
Kvällen går och vid midnatt kommer Christopher intrillandes, just då låg jag och amma så jag var vaken, Christopher stapplar fram och börjar pussa på oss båda:
Jag: Usch vad du stinker (syftade på sprit)
Christopher- Ah, spya va (Shit kom hon på mej direkt...)
Jag: Jasså har du redan spytt?
Christopher- Mmm...
Christopher vet vad som gäller och gå direkt och plockar upp sitt täcke och beger sej mot soffan
Jag: Gå och borsta tänderna!
Christopher kommer med ett leende tillbaka -Får jag sova i sängen då?
Jag: Nej!

Tvivlar på att han borstade tänderna därefter när han inte fick någon belöning för mödan, dvs. sova i sängen...

Inga kommentarer: