fredag 11 februari 2011

En dagens...

Imorse vaknade vi runt 6 sådär, men jag låg och rävsov en halvtimme extra vilket Olle tydligen gick på och lät mej slummra lite extra, fredag som det är. Därefter hade vi bajskalas Olle Bajsade och jag bytte blöja efter blöja, sen fyllde Olle upp sin mage till max, för att därefter kräkas en kaskad vilket ledde till ett bad! (Oh, spontanrim där) Nu ligger han här brevid som en slagen hjälte och har sovit enart tre timmar, det tar på krafterna att äta och skita ;)


Dagens outfit (skittöntigt jag vet... men just nu är jag skittöntig) blev en body och nya hängseljeans som han fick av farmor i tidig alla hjärtans present:





När Olle bahagar vakna ska ju åka in till stan och jag ska gå på systemet(!!!) Om jag fortfarande hittar dit vill säga, där ska jag köpa mej en flaska vitt och ikväll ska jag ta mej mitt första glas sedan i april! Återkommer med resultatet av det ;)

Hej!

1 kommentar:

Emma sa...

Mysigt med sån där babygunga, hade Melker älskat :D

Sv: Vad lustigt att jag gjorde ett inlägg om bärsjalen just idag då xD Hehe... Kan verkligen rekomendera bärsjal!!! Det är hur mysigt som helst... Inte alls samma sak som en bärsele, dom är så stela och dom får man ont i ryggen av.. En bärsjal funkar hur bra som helst :) Så skönt med händerna fria till att göra vad som helst med... Underlättar en hel del i vardagen :) Den jag har är en "mysak", som jag hittat ny på Tradera :) Dom går mellan 200-300kr kanske på tradera :) Det är ju så bra med bärsjal med att man kan ha den lääänge! Kan ju tom bära Viggo på ryggen med denna... En bärsele kan man ju bara ha några månader...

Så bärsjal tycker jag du ska skaffa, du kommer älska den och olle med :D Man lär sig snabbt att knyta utantill med, men bra att kolla på tex. youtube klipp först (några ggr samtidigt som man knyter), så man ser hur man ska knyta och sätta dit bebisen :)

Hoppas allt är bra med er för övrigt... Kram