fredag 12 juli 2013

37 minuters semester!

Det var vad Christopher hann ha innan telefonen ringde om en trasig generator. 37 minuter, han hann nästan äta upp middagen. Det här bådar ju gott...

Christopher är för snäll och det vet alla och ALLA påpekar det också med jämna mellanrum, ändå ringer dom! Christopher säger aldrig nej om han inte har en väldigt bra anledning, men varför tror folk att han alltid vill bara för det? Christopher skulle aldrig säga "Nej, jag känner inte för det just nu, jag vill ligga på soffan och slappa" därför däckar han ihop med jämna mellanrum och blir tvärsjuk istället. Därför spenderar han halva nätterna ute på soffan där han ligger och vrider och vänder sej pga. ryggont. Tjänster och gentjänster låter fint i praktiken, men man kanske måste sätta en gräns för när man faktiskt är kvitt också. Christopher beter sej som livegen för att han fått hjälp tidigare. Det är ju inte så att det inte finns saker att göra här hemma, men det kan vänta... Och vänta... Och väääänta... Ni fattar.

Jag bara väntar på att någon ska ringa och fråga mej om jag kan lägga min fritid åt sidan för att lära någons unge räkna :P

Inga kommentarer: