lördag 13 juli 2013

Lekstuga, BH:ar och spellista

Vi har börjat bygga lekstuga här hemma! Jäklar vilka diskussioner vi haft, men som tur är har jag haft Olle på min sida "Visst vill väl du ha ett loft med stege att klättra på i lekstugan?" fick honom att inte prata om något annat än just loft och stege, så nu vet jag hur man får med sej honom i en diskussion ;) Det återstår dock att se hur det blir med loften, byggherren är lite kinkig ;)

Var på stan en sväng tidigare idag oxå då Christopher insåg att ett par shorts kunde vara bra inför 4 veckors semester. På H&M plockade jag på mej två BH:ar för att slippa kaska runt i slitna stora amningsBH:ar hela dagarna. Köpte H&Ms billigaste för 129:- styck och Christopher tog glatt på sej att betala. Men efteråt tyckte han minsann att det blev jävligt dyrt för två så små tyglappar ;) Ögonöppnare!

Jo, så sitter jag med spellistan inför bröllopet också. Svårt som fasen att få in musik för alla. Rock, dansband, pop, schlager osv. Tänker mej att det nog är bäst att ha en färdig lista som får gå istället för att alla ska vara där och pilla efter ett par drinkar... Så, vilken låt kan ni inte gå på fest utan att höra? :)

Inga kommentarer: