tisdag 2 juli 2013

Halsen då

Gah! Min hals tar livet av mej! Vi misstänker att Christopher haft halsfluss och svärmor som var hit förra veckan ska till läkarn idag och ta prov. Ingrid hade ju en infektion i halsen, men så små kan tydligen inte få halsfluss... Nu är det jag som knappt kan svälja och har galet ont, men jag har ju inga halsmandlar så jag tror inte jag kan få fluss? Eller kanske, ont har jag hur som helst. Om svärmors test visar på fluss så tänker jag ringa och försöka få komma till läkaren jag oxå och få antibiotika, som det är nu känns det som att det kommer snurra runt här hemma hela sommaren annars.
Det är ju ett pluss för klänningens skull att jag inte gärna äter i onödan, men å andra sidan kan jag ju inte träna heller så länge jag har en infektion :/

TIll helgen ska vi koppla på husvagnen och åka till släkten i Eskilstuna om vädret ser okej ut. På lördag ska vi nog på Parken Zoo och titta på alla djur, Olle kommer nog krypa ur skinnet av lycka ;)

Inga kommentarer: