söndag 14 juni 2009

Lugna gatan...

måste jag väl ändå säga att det varit nu på slutet... eller lugnt och lugnt, definiera lugnt?
I fredags tog kusinvitamin studenten, attans va jag önskar att jag fick gå tåget igen... när ja får min examen till jul läre det ju inte bli något firande, inte utomhus iaf... fast Sandra, du har ju lovat att dra på dej skoteroverallen och dricka skumpa med mej i en park, du minns det va?
Igår va vi ute och pysslade om båten lite, den behöver mycket kärlek och omsorg den lilla krabbaten... och idag städar jag, källaren samt ställer iordning gästrummet (man vet ju aldrig när man får oväntat besök...)

Ja, rätt ointressant inlägg... Ah...

2 kommentarer:

äkäj sa...

duger det med vanliga skidbraller när man ska skaka skumpan?! isf är jag oxå på!!:) Klart Fröken ska firas!

Anonym sa...

jag håller alltid vad jag lovar!