onsdag 3 juni 2009

Sorg

Idag är det sorg, min mosters man har hastigt dött idag... Och min första tanke när jag fick veta var såklart att ringa min moster, och det gjorde jag men hon bara var chockad. Efter det ringde jag min kusin som inte hade fått beskedet ännu så det var jag som fick kläcka ur mej det och det är det absolut värsta jag någonsin gjort! Fy fan!
Vet inte varför jag bloggar om detta, antar att jag kanske vill ha råd om hur jag ska bete mej, vad ska jag göra? ska jag åka in? Jag och min Moster står varandranära och det gjorde jag och hennes man oxå, shit, det känns helt overkligt!
Tror jag ska sätta mej rakt upp och ner och grina en skvätt, har inte hunnit med det än...

5 kommentarer:

Åsa sa...

Har inga råd... Ville bara skicka en virtuell kram.

ak sa...

Men usch plump!! ring genast om/när du vill ventilera!

Malin Desireé sa...

Uscha vad jobbigt :( kraam

Anonym sa...

om du vill såkam jag komma och ge dig en jättekram!

Emma sa...

Uscha, såna besked är ALDRIG roliga :( Kram